måndag 7 september 2009

Komposition mit braun, grün und weiß

3 kommentarer:

Julius sa...

något jag verkligen uppskattar är ditt kompromisslösa byxval! Vanliga hipsters tillåter sig själva att spacea ut kring skor, skjortor, tröjor och tom huvudbonader men vågar väldigt sällan att lämna den smala byxmodellen. Jag har själv i halva mitt liv jobbat på att komma bort från den. Sedan tycker jag det är roligt att du lyssnar musik vanligtvis reserverad för finniga rollspelare.

R-P-L sa...

hipsters är det värsta vi vet här på ebayle. även om jag personligen också måste KÄMPA med den vidare byxan.

björn (som jag gissar att du menar när du säger "ditt kompromisslösa byxval") lyckas ofta lite mer naturligt.

jag har kokat ned mina funderingar på varför till en teori: han har större fötter, alltså ser inte skorna så fåniga ut till vidare ben.

björn sa...

vida byxor med mycket s.k anti-fit, dvs osmickrande stjärtpassform, är a och o i dad´s life.