måndag 28 september 2009

Bu eller bä?


Jag stod länge och provade detta plagg, ett beige slags jacka med en härligt blommig och färggrann liten board, och knytknäppning, när jag kring lunch skulle döda ett par timmar på stan mellan två möten.

Jag fick för övrigt med mig en brun hemmasydd väst i manchestertyg hem, men mer om det senare.

Nu är i stället frågan: ska jag lita på magkänslan som säger att den här skiten fan är rätt fet? Eller handlar det mer om ett lågvattenmärke i provhytten?

Kryssa i din röst här nedan.

2 kommentarer:

björn sa...

Jag tror faktiskt jag såg och fingrade på den där förra veckan. Jag har en likande, men lite mer nedtonad mörkblå jacka med bård. Nepal style. Den är fet, men svår.

Petter sa...

Håller med björn. Definitivt fet. men mkt svår.

gillar också ditt sätt att stava board. mycket bra.